رفتن به محتوای اصلی

پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرها ارائه شد

مطلب بدون عنوان 1461
سی و یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با ارائه پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرها برگزار شد.
سی و یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با ارائه پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرها برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، سی و یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست مهدی کلانتر زاده، مسئول کارگروه راهبردی و توسعه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، ساختار اداری پیشنهادی روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران را ارائه کرد.

در این ساختار ارائه شده، شرح وظایف ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران به‌صورت پیشنهادی تدوین و ارائه شده است.

از دیگر بخش‌های این نشست، بیان مطالبات ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور بود.

سی و یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به دنبال ایجاد الگوی جدیدی از این کمیته برای ایفای نقش راهبردی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، ارتباطات، امور بین‌الملل و ... در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است.

یکی دیگر از مسائل مطرح‌شده در این نشست، مباحث بودجه‌ای ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است. برنامه دیگر این نشست انتصاب رئیس جدید کمیتهارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و مسئولین کارگروه‌ها بود. 

تقویت حوزه تعاملات میان دولت، مجلس و شهرداری‌ها با توجه به رسالت‌های روابط عمومی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

شهرداری‌های اصفهان، یزد، شیراز، قم، زنجان، کرج، تهران، زاهدان، قزوین، بندرعباس، همدان، تهران و اردبیل اعضای کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ghNn